Venda de cases amb piscina a Alcalà de Xivert (Localitat)

Troba 1 ofertes de tot tipus de cases, xalet amb piscina privada, finca rústica, casa de camp o altres habitatges de particulars, agències i bancs.
Cancel·lar la zona dibuixada al mapa
365 000 €
(961 €/m² )
Professional
Xalet independent, 5 habs., 380 m²
Castellón, Alcalà de Xivert, Urbanizacion las fuentes
Venda Urbà 615  m² , Alcalà de Xivert
Piscina privadaSoterraniGaratgeTerrassaJardíMenjadorAigua+4
Xalet amb soterrani, 5 dormitoris, 3 banys, terrassa i piscina privada, a pocs metres de la platja i centre d'Alcocebre.
Si ets un particular, un professional o un banc de gestió de propietats que sàpigues que no hi ha prou anuncis publicats encara per a aquesta zona, però pots ser dels primers
+ Publica gratis
Propiedades publicadas recientemente en Castellón
90 000 €
(3.5 €/m² )
Particular
No urbanitzable, 25 379 m²
Xèrica, Castellón
Venda No urbanitzable 25 379  m² , Xèrica
Finca rústica agrària de 25.379 m² a La Dehesa (Jérica), 4 parcel·les, oliveres i ametllers; vora Vía Verda i A-23.
15 000 €
(0.6 €/m² )
Particular
No urbanitzable, 25 000 m²
Sierra Baja, Sucaina, Castellón
Venda No urbanitzable 25 000  m² , Sucaina
AiguaCobertura mòbilApiculturaMuntanyesSense explotació o ús concret+2
2,5 ha de muntanya amb vistes; a 6 km de Zucaina, 4 km via i 2 km camí; rica en romers i carrasques; apta per casa de fusta, caravan i apicultura.
50 000 €
(417 €/m² )
Particular
Xalet adossat, 120 m²
la Barona, Castellón
Venda Urbanitzable 22 000  m² , la Barona
AiguaElectricitatCobertura mòbilXalet adossatCultiu alimentariCultiu oleaginósCultiu d'espècies i plantes aromàtiques+9
Parcela de 22.000 m² amb 9.000 m² d’ametllers en producció, 20 oliveres centenàries i carrasca trufera.
Necessites finançament per a aquest habitatge?
Rep una estimació a l'instant
Calcula el finançament
20 000 €
(2.0 €/m² )
Particular
No urbanitzable, 10 000 m²
Camí de la Volta, Peníscola, Castellón
Venda No urbanitzable 10 000  m² , Peníscola
AiguaElectricitatRústic o rural
Accés per carretera asfaltada, electricitat i aigua davant; terreny planer i zones planes; cases properes.
59 900 €
(240 €/m² )
Particular
Urbà, 250 m²
Calle de Don Francisco Manzano Paradís, 3, Xilxes, Castellón
Venda Urbà 250  m² , Xilxes
AiguaElectricitatGasClavegueraCobertura mòbilAeroport (<80km)Comercial
Terreny urbà de 250 m2 a Chilches poble, 1 km de platja amb bandera blava. Fons 25 m, façana 10 m, fins a 3 plantes amb piscina; orientació Est.
Mapa Satèl·lit
Dibuixar la teva zona Cancel·lar
Dibuja el área donde quieres buscar

Dades sobre cases amb piscina a Alcalà de Xivert (Localitat)

El preu de les cases amb piscina més barates comença des de euros/m2, ja que la casa sol ser més d'estil rural com finques rústiques, cases de camp o cases de poble.

No obstant, el preu mitjà d'habitatge amb piscina és de euros/m2, gràcies al fet que les cases en la seva majoria estan més pròximes a les poblacions urbanes i zones residencials. Aquí trobarem més xalets independents, adossats que cases rurals.

El preu de cases amb piscina més alt pot arribar a euros/m2. Aquestes serien cases de luxe en la seva totalitat com xalets i viles amb terrenys propis, jardins o amb una excel·lent ubicació davant del mar o amb vistes al mar.

terrenos.es facebook terrenos.es facebook