Sòl urbà en venda a la España, Vinaròs, ref.: TR234622

12500, Castellón, Vinaros, Calle PLANES ALTES C, 11 Veure al mapa
Tipus d'oferta
Venda
Tipus d'oferta
Tipus de sòl
Urbà
Tipus de sòl
Superfície total
18 519  m²
Superfície total

Descripció

Català
Español
Parcel·la de sòl urbà industrial situada al polígon Planes Altes amb accés per dos vials, a 2,5 km de l'autopista AP-7 (Vinaròs/Ulldecona). Polígon urbanitzat amb serveis bàsics: llum, força, clavegueram i enllumenat. Qualificació ZU8 2 per ús industrial i magatzems, amb planta baixa i un pis, retranqueig de 12 m a la planta baixa, màxim 12.529 m² útils i alçada màxima de 8 m. Ubicació propera a parades de busos, estació de tren i sortida d'autopista. Vinaròs, capital del Baix Maestrat, compte amb economia diversificada i una població estable al voltant de 28.682 habitants. A prop de parcs naturals dels Ports Tortosa-Beseit i Delta de l’Ebre.
Se trata de un suelo urbano que tiene acceso por dos viales diferentes situado en un polígono industrial llamado Planes Altes, que está a 2,5 km de una entrada/salida de autopista (AP 7 Vinaròs / Ulldecona). Este polígono está urbanizado y dotado de todos los servicios básicos (luz, fuerza, alcantarillado, alumbrado).
DATOS URBANÍSTICOS : La parcela está calificada por el PGOU como suelo urbano y con calificación urbanística ZU8 2 - zona de edificación industrial (IND-2 Polígono Industrial Planes Altes). Se permite la construcción de industrias y almacenes. Plantas permitidas: Baja + primer piso con un retranqueo en la planta baja de 12 metros por todo su perímetro. Planta baja requiere un retranqueo por todo el perímetro de 12 m., por lo que la planta baja tipo tendrá un máximo de 12.529 m2 aprox. Volumen: 100.232 m3. Altura máxima permitida: 8 metros.
Vinaròs es una villa y municipio de la comarca del Bajo Maestrazgo, de la cual es capital, situada al norte de la Provincia de Castellón, en la Comunidad Valenciana. Su población es de 28.682. Actualmente tiene una población estable. Su economía esta diversificada en varios sectores (servicios, industria, agricultura, comercio e industria).
En cuanto a comunicaciones, a 300 m. se encuentra la principal parada de autobuses de La Hife y una linea regular de Autos Mediterráneo; en la poblacion hay una estacion de ferrocarriles; se halla una salida de autopista AP7 ( Gratuita de Vilaseca hasta Alicante ), a 35 kms de alta montaña (Parque Natural dels Ports Tortosa-Besseit). También se halla próximo al Parque Natural del Delta de l'Ebre (20 kms).

Sobre el terreny

Tipus d'oferta
Venda
Tipus de terreny
Urbà
Superfície del terreny
18 519  m²
Orientació
N
Aigua
Electricitat
Claveguera
Propòsit de la parcel·la
  • Industrial
A prop de
  • Autopista o autovia
  • Muntanyes

Adreça

12500, Castellón, Vinaros, Calle PLANES ALTES C, 11 Mostrar el relleu del terreny en 3D
Mapa Satèl·lit

Ajuntaments a Vinaròs

Aquest terreny o propietat correspon al registre de l'Ajuntament de la localitat.
Plaza Parroquial 1212500 Vinaròs
Com arribar
*Atenció: No són les dades de contacte del propietari!
Parcel·les properes
Vinaròs 12275 m²
310 000 €
Professional
Urbà, 12 275 m²
Castellón, Vinaròs, Avenida de Benedicto XIII
Residencial
Vinaròs 22208 m²
425 000 €
Professional
No urbanitzable, 22 208 m²
Vinaròs, Castellón
AiguaPobleAutopista o autoviaSistema de reg/aspersorsPou d'aigua
Vinaròs 463 m²
60 600 €
Professional
Urbà, 463 m²
Castellón, Vinaròs, Zona Salinas
Zona platges
Vinaròs 6981 m²
254 000 €
Professional
Urbà, 6 981 m²
Vinaròs, Castellón
Autopista o autoviaIndustrial
Vinaròs 6000 m²
300 000 €
Professional
Urbà, 6 000 m²
Castellón, Vinaròs, Zona Salinas
Zona platgesCiutat
Vinaròs 20341 m²
29 000 €
Professional
No urbanitzable, 20 341 m²
Castellón, Vinaros, Calle SUTARRAES
Rústic o rural
Vinaròs 443 m²
199 000 €
Professional
Urbà, 443 m²
Castellón, Vinaròs, Zona Salinas
ElectricitatZona platgesCiutatAutopista o autoviaResidencial
Benicarló 7842 m²
45 000 €
Professional
No urbanitzable, 7 842 m²
Benicarló, Castellón
AiguaCultiu alimentariAgrícola+1
Vinaròs 12437 m²
649 000 €
Professional
Urbà, 12 437 m²
Vinaròs, Castellón
AiguaElectricitatClavegueraAutopista o autoviaResidencial
Vinaròs 475 m²
159 000 €
Professional
Urbà, 475 m²
Castellón, Vinaròs, Zona Costa norte
Zona platges
Vinaròs 17415 m²
74 000 €
Professional
No urbanitzable, 17 415 m²
Vinaròs, Castellón
AiguaFinca rústicaCultiu alimentariFruitersAgrícola+4
Càlig 12410 m²
120 000 €
Professional
No urbanitzable, 12 410 m²
Castellón, Vinaròs, Poligono 43, Parcela 171, Càlig
Aigua
Sòls urbans, urbanitzables i no urbanitzables
terrenos.es facebook terrenos.es facebook